Koordynator ds. dostepności
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym na wszystkie organy administracji publicznej przez ustawę o zapewnieniu dostepności osobom ze szczególnymi potrzebami, Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla Miasta Bielska-Białej informuje,że wyznaczony został koordynator do spraw dostepności.
Zgodnie z przepisami ustawy o zapewnieniu dostepności osoboim ze szczególnymi potrzebami art. 14 ust. 1 pkt.1 do zadań koordynatora będzie należało:
- wspieranie osób ze szczegolnymi potrzebami, w dostepie do usług świadczonych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Bielska-Białej
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostepności osobom ze szczegolnymi potrzebami przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Bielska-Białej
- monitorowanie działalności Powiatowegio Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla Miasta Bielska-Białej w zakresie zapewnienia doostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe osoby pełniącej funkcję koordynatora ds. dostepności:
Magdalena Gancarze-mail:
bielskobiala@pinb.pl
tel.: 33 497 17 12
Wersje tej podstrony:
2021-04-01 14:04:54 edytowany przez: Piotr Kowal
2020-10-29 09:14:22 edytowany przez: Piotr Kowal
2020-10-29 09:13:17 edytowany przez: Piotr Kowal
2020-10-29 09:12:31 edytowany przez: Piotr Kowal